Статистика |
Онлайнда барлыгы: 1 Кунаклар: 1 Кулланучылар: 0 |
|
| | |
|
Яхшылык җирдә ятмый
[ Скачать с сервера (138.0 Kb) ] | 11.09.2019, 22:29 |
Сыйныф
|
6нчы сыйныф
|
Тема
|
Яхшылык җирдә ятмый
(Исем сүз төркемен кабатлау )
|
Максат
|
1. Исем сүз төркеме турында белемнәрне тирәнәйтү, гомумиләштерү
2.Алган белемнәрне куллану күнекимәләре үстерү.
3. Үзара һәм әйләнә-тирәдәгеләргә шәфкатьле, мәрхәмәтле мөнәсәбәт, яхшылык эшләргә омтылыш тәрбияләү
|
Планлаштырылган нәтиҗәләр
|
Сүз төркеме буларак, исемнәрне таный, куллана һәм аларга морфологик анализ ясый белү.
|
Дәреснең тибы
|
Белем һәм күнекмәләрне актуальләштерү дәресе.
Белем һәм осталыкларны системалаштыру дәресенең структурасы
1. Оештыру этабы.
2. Дәрескә максат һәм бурычлар кую. Укучыларның уку эшчәнлеген мотивлаштыру.
3. Белемнәрне актуальләштерү.
4. Белемнәрне гомумиләштерү һәм системалаштыру.
Укучыларны гомумиләштерелгән эшчәнлеккә әзерләү.
Тиешле дәрәҗәдә яңадан үзләштерү (үзгәртелгән сораулар белән).
5. Белем һәм осталыкларны яңа ситуациядә куллану.
6. Үзләштерү дәрәҗәсен тикшерү, җибәрелгән хаталар буенча фикерләшү һәм аларны төзәтү.
7. Рефлексия (дәрескә нәтиҗә ясау).
Эшчәнлеккә нәтиҗә ясау, өйрәнелгән материалны анализлау.
|
Төп төшенчәләр
|
Исем , сүз төркеме, морфологик анализ, яхшылык сүзенең төшечәсе
|
Предметара бәйләнеш
|
Әдәбият һәм тел белеме
|
Эшне оештыру
|
Фронталь, индивидуаль, төркемнәрдә эшләү
|
Чыганаклар
|
- төп: дәреслек;
- өстәмә: слайдлар, карточкалар, күнегүләр , биремнәр
|
Дәрес этаплары
|
Укытучы эшчәнлеге
|
Укучы эшчәнлеге
|
Универсаль уку гамәлләре (УУГ)
|
Оештыру , мотивлаштыру
|
Исәнләшү. Уңай психологик халәт тудыру.
|
Исәнләшү. Дәрескә әзер икәнлекләрен күрсәтү.
|
К: сыйныфташ-лар һәм укытучы белән уку эшчәнлеген оештыруда хезмәттәшлек итү.
|
Дәрескә максат һәм бурычлар кую. Укучыларның уку эшчәнлеген мотивлаштыру
|
Ведио карау. Дәреснең темасын һәм максатын ачыклау:
- ведио нәрсә турында?
Яхшылык сүзенә билгеләмә бирү.
Татар телең аңлатмалы сүзлегеннән билгеләне уку)
- Яхшылык сүзе нинди сорауга җавап бирә?
Тамыр кушымчаларга аеру, ясалышы буенча төрен билгеләү.
|
Ведио карауһәм анализлау.
Сорауларга җавап бирү.
Укучылар үз фикерләрен әйтәләр.
|
К: мәгълүмат туплауда үзара хезмәттәшлек инициативасы күрсәтү.
Т: алдагы дәресләрдә алган теоретик мәгълүматны файдаланып, сорауларга җавап бирү.
|
Белемнәрне гомумиләштерү һәм системашлаштыру
|
1. Клястер алымы белән исемнең моделен төзетү.
2. “Яхшылык кире кайта “ тексты өстендә эш:
- исемнәрнең килешләрен билгеләү (1нче кызыл юл)
- ясалышы буенча исемнәрне тикшерү (парлы, ясалма һәм тамыр исемнәрне табу)
|
Төркемнәрдә исем сүз төркеменең моделен төзү
Текст буенча биремнәр эшләү, сорауларга җавап бирү.
(МИКС ПЭА ШЭА).Бер- берсенә җавапларны әйтәләр (РЕЛЛИ РОБИН- кыска җавап), икенче сорауга икенче укучы җавап бирә. 1 укучы тулы җавап бирә- ТАЙМД ПЭА- ШЭА)
|
Р: кагыйдә- күрсәтмәләрне истә тоту һәм аларга ияреп гамәлләр кылу.
|
Белем һәм осталыкларны яңа ситуацияләрдә куллану
|
Слайдтан 70 нче күнегүдә бирелгән исемнәргә морфологик анализ ясау тәртибе белән таныштыру
|
Исемнәргә морфологик анализ ясау тәртибе белән танышу.
|
Т: үзеңнең белем системасында ориентлаша белү.
|
Динамик пауза (ял минуты)
Бергәләшеп без басыйк
Бик зур түгәрәк ясыйк
Кояшның җылы нурыннан
Йөрәкләргә көч алыйк.
Татулашыйк, дуслашыйк,
Дәресебезне дәвам итик.
|
Белемне үзләштерү дәрәҗәсен ачыклау
|
71нче күнегүнең үтәлешен күзәтү
Слайдтагы мәкальләрне дәвам итү.
Төркемнәрдә эшләү. (ТИМБИЛДИНГ алымы)
|
Күрсәтелгән исемнәргә морфологик анализ ясау, тойгылы җөмләне (1нче) әйтү
Мәкальләрне дәвам итәләр .
|
Т: үзеңнең белем системасында ориентлаша белү.
Р: кагыйдә- күрсәтмәләрне истә тоту һәм аларга ияреп гамәлләр кылу.
|
Өй эше
|
1. Яхшылык, усаллык турында мәкальләр табарга бирү.
2. 72 нче күнегүнең биремен аңлату.
3. “Яхшылык җирдә югалмый“ темасына кечкенә сочинение яздыру.
|
Биремнәр белән танышу, көндәлекләргә язып кую.
|
Ш: үз мөмкин-лекләреңне белү-белмәү чикләрен чамалау.
|
Рефлексия, бәяләү, үзбәя. Эшчәнлеккә нәтиҗә ясау, өйрәнелгән материалны анализлау.
|
Исем турында бер укучы сорау бирә, икенчесе җавап бирә. (РЕЛЛИ РОБИН) Сезгә. вакыт бирелә. Кемнең буе озынрак, шул укучы сорау бирә башлый.
-Без сезнең белән нинди теманы кабатладык?
-Алар нәрсәләр белән төрләнәләр?
- Татар телендә ничә килеш бар? - Авырлыклар булдымы?
Зур йөрәкне кечкенә йөрәкләр белән тутыру.
Уңыш агачын төзү.
|
Сорауларга җавап бирү.
Яхшы сүзләр язылган кечкенә йөрәкләрне сайлап алып, зур йөрәккә ябыштыралар. проект яклау.
Билгеләр урынына алмалар кую.
|
Т: фикерләүдә логик чылбыр төзү
Р: эшләнгән эшнең сыйфатын һәм дәрәҗәсен билгеләү
К: күршең белән хезмәттәшлек итү
Ш: үз уңышларың , уңышсызлыкларың сәбәпләре турында фикер йөртү
Р: үз эшчәнлегеңне контрольгә алу
|
|
Категория: Мои файлы | Добавил: a422ta |
Просмотров: 222 | Загрузок: 8
| Рейтинг: 0.0/0 |
| |
| | |
|
- **** - | Г.Тукай премиясе лауриатлары:
|
- **** - | М.Җәлил премиясе лауриатлары:
|
|